Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Velkommen - Er der overhovedet behov for et nyt hifi-forum?

Go down

Velkommen - Er der overhovedet behov for et nyt hifi-forum? Empty Velkommen - Er der overhovedet behov for et nyt hifi-forum?

Indlæg  Admin Søn Okt 14, 2012 8:35 pm

Velkommen til Hifi-DK.DK rabbit


Er der overhovedet behov for Hifi-DK.DK?

Lad mig først præsentere mig selv: Jeg hedder Jesper Sommer, og har været hifi-entusiast siden 1985, gennempløjet mængder af hifi-blade, produktkataloger, butikker, hjemmebyg samt en lind strøm af nye og brugte hifiprodukter - oftest i prisklassen under 5000 kr.

Jeg synes dog at hifi-klimaet nu (i 2012) er i en sørgelig tilstand: hifi-forums styres med større nidkærhed og håndfasthed end tidligere set, deciderede hifi-messer annonceres knapt nok, der er få hifi-relaterede magasiner på dansk - og hifiprodukterne fornemmes at blive polariserede ift. pris: enten uhyre billige, eller også temmeligt dyre.

Jeg mener stadigvæk der er muligheder i hifi-branchen - med køb af musik på eksempelvis itunes eller streaming-abonnementer, vil der naturligt nok efterspørges medier at afspille musikken på - medier med god lyd.

Velkommen - Er der overhovedet behov for et nyt hifi-forum? Images?q=tbn:ANd9GcRSTQvU5EFq1r-GwDKreDaB7g2TKPyXtVXNU7Pke6kGT1mMSz-M

Det jeg savner, er stedet hvor almindelige mennesker - ung som gammel, kvinde som mand - kan få tips til musik, grej, hjemmebyg og alt muligt andet - der bare øger glæden ved musik. Altså ting og tips, som er opnåelige, og muligt at realisere indenfor en kortere tidsramme.

Lad dette blive stedet - god fornøjelse Very Happy

Velkommen - Er der overhovedet behov for et nyt hifi-forum? Js11

Med vellydende hilsen

Jesper Sommer / administrator
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 14/10/12
Geografisk sted : Storkøbenhavn

http://hifi-dk.forumotion.eu

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum