Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jazzradio.com - fantastisk streaming service

 :: Musik :: Musik - Jazz

Go down

Jazzradio.com - fantastisk streaming service Empty Jazzradio.com - fantastisk streaming service

Indlæg  Admin Tirs Okt 16, 2012 7:24 pm

Howdy Very Happy

Hvis du er jazz-interesseret, så bør du ikke snyde dig selv for www.jazzradio.com.

Jazzradio.com - fantastisk streaming service Jazzra10

Det er en fantastisk jazz-streaming service med over 30 forskellige genrebaserede kanaler + 1 enkelt blueskanal. Man kan både lytte gratis i en lavere opløsning, samt købe sig til højere opløsning.

Du vælger kort sagt en genre, og lytter så derfra. Du kan frit hoppe fra genre til genre.

Udover til pc, findes der også en app til smartphones - og den foretrækker jeg faktisk, frem for pc-løsningen. Lyden, selv via gratis-versionen over et par Grado sr60i hovedtelefoner er helt fin - og musik-kvaliteten er overraskende fin. Jeg ser ingen grund til at betale for højere opløsning, hvis der blot anvendes smartphone som lydkilde. Glemte jeg at sige, at brugervenligheden er helt i top? Det er den nemlig.

En fin fidus er, at man kan se de sidste 5 spillede numre. Så hvis der lige er noget der fænger, så er der masser af tid til lige at notere kunstner eller titel.

Via PC er det en anden sag - der vil jeg absolut anbefale højere lydkvalitet. Desuden er betjeningen knapt så flydende, som via en android mobil.

App'en får ***** (1 - 5 stjerner)
websitet **** (1 - 5 stjerner)
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 17
Tilmeldt : 14/10/12
Geografisk sted : Storkøbenhavn

http://hifi-dk.forumotion.eu

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Musik :: Musik - Jazz

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum